close

Since you been gone
自從你離開

I been hangin around here lately
最近我一直在這徘徊

With my mind messed up
我的思緒很紛亂

Jumped in my car tried to clear my mind
我跳上車 試著理出頭緒

Didnt help me
一點用也沒有

I guess Im all messed up now baby
寶貝 我想 我的人生已經亂了方向

Soon as I jumped into my ride
我一跳上車

Those memories start to play
回憶一幕幕開始浮現

A song comes on the radio
收音機播出的一首歌

And there u are baby once again
整首歌都讓我想起你

*Its just another sad love song
只不過是又一首傷心情歌罷了

Rackin my brain like crazy
卻讓我頭痛欲裂

Guess Im all torn up
我想我已經遍體鱗傷

Be it fast or slow
不管多快 多慢

It doesnt let go
這首歌不會停的

Or shake me
它不會停止讓我天旋地轉

And its all because of you
都是因為你*

Since you been gone
自從你離開

I keep thinkin about you baby
我沒有一刻不想你

Gets me all choked up
好像有什麼東西卡在我的喉嚨

This heart of mine keeps
Dreamin of you and its crazy
我一直想著你 想到快瘋了

Youd think Id had enough
As soon as I get you out my head
你會認為我只要忘掉你 就會好起來

Im in your car again
我現在在你的車上

Just one request from the radio
Im back in love sugar once again
只要收音機播出那首我點的歌  我就能夠再重拾愛的感覺

重覆*

Here comes the strings
現在是和弦部份

Then somebody sings
然後有人唱起了這首歌曲

Only takes a beat
And then it starts killin me darlin
只要一個拍子 我的達令 它就能徹底讓我毀滅


Only takes one note, I tell ya,
只要一個音符

From that radio
從收音機中播出來

Its just Another Lonely Love song.
它只不過是又一首寂寞的情歌

翻譯者:Albert

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    pp021147 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()